13 grudnia 2013

Wejście:
Marana tha! Przyjdź Jezu, Panie     A D A D
W swej chwale do nas zejdź!         A E7
Marana tha! Usłysz wołanie            A D A D
Gdy się wypełnią wieki.                  A E A

1. Jak rosy chłód na spragniony grunt     a d a d
Jak dobry chleb na głodnego dłoń.         a d aE7 A

2. W Dziecięciu Ty objawiasz się nam
Przez wichru szum dajesz poznać się.

3. W Kosciele Twym, gdzie dajesz się nam
Przez Ciała, Krwi tajemniczą moc.

4. Gdy miłość swą okażemy w krąg
Przychodzisz już dziś na ziemię swą

Przygotowanie darów: 
nuty - http://chomikuj.pl/kwiatuszek21k/Pie*c5*9bni+religijne+-+Nuty+FREE/Bo*c5*bce+m*c3*b3j+Bo*c5*bce+szukam+Ciebie,373104950.pdf

nagranie - http://www.youtube.com/watch?v=UTr5t6C23nM

Boże mój, Bożesz szukam Ciebie
I pragnie Ciebie moja dusza.
Ciało moje tęskni za Tobą
jak ziemia łaknąca wody.

Komunia:
1. Czekam na Ciebie, dobry Boże        a A7 d
Przyjdź do mnie, Panie, pospiesz się     G C E
Niechaj mi łaska Twa pomoże              a A7 d
Chcę czystym sercem przyjąć Cię.        a E a A7

Ref.: Przyjdź do mnie, Panie          d
Mój dobry Boże                           a
Przyjdź i nie spóźniaj się.               E a A7
Przyjdź do mnie, Panie                  d
Przyjdź z łaską swoją                    a
Przyjdź i nie spóźniaj się.               E a

2. Wśród licznych trosk i niepokojów
Kiedy już sił nie starcza nam
Karmisz nas, Panie swoim Ciałem
Tyś nasza Moc, nasz Bóg i Pan

Ref.: Przyjdź do nas, Panie
Nasz dobry Boże
Przyjdź i nie spóźniaj się.
Przyjdź do nas, Panie
Przyjdź z łaska swoją
Przyjdź i nie spóźniaj się.

Uwielbienie:
Uwielbiajcie Pana ludzkich serc bijące dzwony,       d C
Padnij na kolana przed Nim, ludu utrudzony.
On osuszy Twoje łzy, On ratunkiem będzie ci.                  F G Fa
U Jego stóp padnie wróg, bo On Bóg niezwyciężony.        d C
Niepojęty w Swej mądrości, Święty, Święty Bóg miłości.  F G F a
Śpiewaj Panu ziemio, chwalcie wszystkie świata strony.     d C


Rozesłanie:

Zwiastunom z gór, stopom ich cześć, bo niosą nam          A D E A
radosną wieść, tę wieść.                                                  DAh EA
Pokoju dar wśród życia dróg, przychodzi już                   A D E (D) A
władać Bóg - Królem Bóg, Królem Bóg, /4x                   D A h E A7 D A D E A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz