14 luty 2014

Wejście:
Gdy schodzimy się, niech Boży Duch w nas działa   D fis G A7
Gdy schodzimy się, by wielbić Imię Twe                  D fis G A7
Wiemy dobrze, że gdy serca są otwarte                  G A7 D fis h
Błogosławisz mocą Swą              e A D D7
Błogosławisz boś obiecał to         G A D D7
Błogosławisz mocą Swą              G A7 G D

Przygotowanie darów:
Jezu Tyś jest światłością mej duszy                  a d G C
Niech ciemność ma nie przemawia do mnie już. a G C d E
Jezu, Tyś jest światłością mej duszy                 a d G C
Daj mi moc przyjąć dziś miłość Twą.                 F d a E a

Komunia:
Idzie mój Pan, idzie mój Pan,            e a e
On teraz biegnie by spotkać mnie.     a e H e
Mija góry, łąki, lasy
by w Komunii stał się cud.
On chce chlebem nas nakarmić,
by nasycić życia głód.

Uwielbienie:
O wychwalajcie Go wszystkie narody.          G C D
I wysławiajcie Go wszystkie ludy.
Jego łaskawość nad nami potężna,
a Jego wierność trwa na wieki.
        O alleluja, alleluja. /x4

Rozesłanie:
http://www.youtube.com/watch?v=iRBaXIzFVhU
             Idźcie na cały świat                    e D e
             i nauczajcie wszystkie narody!    a e D
1. Żniwo wprawdzie wielkie,             G a G
ale robotników mało.                        G C D
Proście więc Pana żniwa,
żeby wyprawił robotników na żniwo swoje. 

2. Nie wyście Mnie wybrali,
ale ja was wybrałem, 
i przeznaczyłem was na to, 
abyśćie szli i owoc przynosili. 

3. To wam przykazuję,
abyście się wzajemnie miłowali. 
Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, 
jeśli będziecie się wzajemnie miłowali. 

4. Jak Ojciec mnie posłał 
tak i ja was posyłam. 
Weźmijcie Ducha Świętego 
i bądźcie moimi świadkami, aż po krańce ziemi. 

5. Przyszedłem ogień rzucić na ziemię 
i jakże pragnę, żeby on zapłonął. 
Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim Imieniu
On będzie świadczył o mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz