dodatkowo 23.01.2014

POWOŁANIE
1.Pewnego dnia powiedzial do mnie Pan: fis D "Ja odchodzę stąd,a Ty pozostań,trwaj. E fis Nie będziesz sam"./2x D E fis
R.I wstrząsną mną D w posadach zadrżał dom. E fis I ogień spadł,tak Bóg mi Ducha dał. D E fis
2.I posłał mnie bym głosił Dobrą Wieść, na Boży Wiatr otworzył morze serc. Nie jestem sam.

DOSTALIŚMY TO NA CO NIE ZASŁUŻYLIŚMY
nagranie: http://www.youtube.com/watch?v=_EdRnH2f5h4
Dostaliśmy to na co nie zasłużyliśmy / 4x E H cis A
Z Twej łaski, Panie, jesteśmy tu cis A E By oddać się, by oddać się A E A E Dzięki Twej łasce, uwalniasz nas cis A E I leczysz nas, kształtujesz A E H

ZAUFAŁEM PANU I JUŻ
nagranie: http://www.youtube.com/watch?v=QVkOElAz0VU
Zaufałem Panu i już                         e D
niczego nie muszę się lękać.              C G
Zaufałem Panu i już                         e D
niczego nie muszę się trwożyć.          C G
Wierzę Mu, bo On ma moc               a D 
przezwyciężyć w moim sercu zło.       G C
Wierzę Mu, bo On ma właśnie taką moc   a D e

PANIE WIELBIĘ CIĘ
Panie wielbię Cię, śpiewam Tobie pieśń      A h 
Błogosławię Imię Twe.                                 cis D
Jedynym Bogiem Tyś, godnym chwały i czci,    
Tyś mój Bóg, mój Król.  
          Tylko Ty nadajesz życiu sens,       A h 
          Tylko Ty przywracasz ślepym wzrok     
          Tylko Ty dajesz pokój mi, 
          Tylko Ty przy mnie jesteś wciąż.   
          Tyś mój Bóg, mój Król!                 D cis D E A

DOBRY PASTERZ(POSŁUCHAJ MNIE)

Posłuchaj mnie jestem Dobrym Pasterzem.
Nie bój się i zaufaj mi! 
Ukochałem Cię miłością wielką,
Więc nie lękaj się ona Cię uzdrowi!

Bo góry ustąpią, pagórki się zachwieją 
Lecz miłość moja trwać będzie na wieki!
Mówi Pan.
Ma litość nad Tobą.

EMMANUEL (W GŁĘBI DUSZY)
1.W głębi duszy wołam Ciebie                        CFG 
uwielbiony bądź Panie mój,                          a7FG 
Bo przy tobie mój Jezu                                 e7a7e7a7 
smutek w radość zamienia się.                      Fd7G 
Z głosem ludzi i Aniołów 
cały wszechświat oddaje Ci cześć. 
Ty podnosisz z popiołów  
- zmartwychwstaniem Tyś moim jest.
                 O Emmanuel, o Emmanuel,                  F7+ e7

                Ty jesteś jak wiatr, co unosi mnie.                 d7 e7

                O Emmanuel (o Emmanuel),                          F7+ e7
 
                Ty jesteś jak wiatr (Ty jesteś jak wiatr),         d7 e7

                co unosi mnie do gwiazd.                                G
 
2.Bogiem z nami jesteś Panie,  
Twa obecność dodaje mi sił. 
Z ufną wiarą chcę prosić  
abyś w życiu mym zawsze był. 
Dotknij łaską moje życie  
niech Twa miłość przemienia mnie wciąż. 
Dobry Mistrzu, 
ku Tobie tę modlitwę wyśpiewam dziś. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz