23 maja 2014

Wejście:
        Ref.: Przykazanie nowe daję wam,       E cis fis H
        Byście się wzajemnie miłowali.              H E fis H E
1. Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,     E A
A miłości bym nie miał,                                       fis H
Stałbym się jak miedź brzęcząca                      E cis
Albo cymbał brzmiący.                                       fis A h E

2. Gdybym posiadał wszystką wiedzę,
I wiarę taką, iżbym góry przenosił,
Lecz miłości bym nie miał,
Byłbym niczym.

3. I gdybym rozdał ubogim całą swoją majętność,
A ciało swe wystawił na spalenie,

Lecz miłości bym nie miał,
Nic mi nie pomoże.

4. Miłość jest cierpliwa,
Miłość jest łaskawa,
Miłość nie zazdrości,
Nie szuka poklasku.

5. Miłość nie unosi się pychą,
Ale jest pokorna.

Miłość nie szuka swego,
Gniewem się nie unosi.

6. Miłość nie pamięta złego,
Nie cieszy się z niesprawiedliwości,
Lecz współweseli się z prawdą,
Miłość wszystko zniesie i przetrzyma.



Przygotowanie darów:
             Idźcie na cały świat                          e D e
             i nauczajcie wszystkie narody!       a e D

1. Żniwo wprawdzie wielkie,                       G a G
ale robotników mało.                                    G C D
Proście więc Pana żniwa,
żeby wyprawił robotników na żniwo swoje. 



2. Nie wyście Mnie wybrali,
ale ja was wybrałem, 
i przeznaczyłem was na to, 
abyście szli i owoc przynosili. 



3. To wam przykazuję,
abyście się wzajemnie miłowali. 
Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, 
jeśli będziecie się wzajemnie miłowali. 



4. Jak Ojciec mnie posłał 
tak i ja was posyłam. 
Weźmijcie Ducha Świętego 
i bądźcie moimi świadkami, aż po krańce ziemi. 



5. Przyszedłem ogień rzucić na ziemię 
i jakże pragnę, żeby on zapłonął. 
Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim Imieniu
On będzie świadczył o mnie.

Komunia:
       Ref.: Panie dobry jak chleb,                       C d G
       bądź uwielbiony od swego Kościoła,         G7 a F G
       bo Tyś do końca nas umiłował,                 a e F G
       do końca nas umiłował.                              d G C
1.Tyś na pustkowiu chleb rozmnożył, Panie,        C G
byśmy do nieba w drodze nie ustali.                     d D7 G
Tyś stał się Manną wędrowców przez ziemię,     d7 G C
dla tych, co dotąd przy Tobie wytrwali.                G C G

2.Ziarna zbierzemy, odrzucimy chwasty,
bo łan dojrzewa, pachnie świeżym chlebem.
Niech ziemia nasza stanie się ołtarzem,
a chleb komunią dla spragnionych Ciebie.

3.Ty nas nazwałeś swymi przyjaciółmi,
jeśli spełnimy, co nam przykazałeś.
Cóż my bez Ciebie, Panie, uczynimy?
Tyś naszym Życiem i Oczekiwaniem.

4.Tyś za nas życie Swe na krzyżu oddał,
a w znaku Chleba z nami pozostałeś
i dla nas zawsze masz otwarte Serce,
bo Ty do końca nas umiłowałeś.

Uwielbienie:
Bóg jest tu, Bóg jest tam!                      D fis
Bóg jest w każdym z nas i w sercu Go mam!     G A
Światłem jest, w ciemną noc
i w modlitwie mej słyszę jego głos!
Bóg jest tu, dobry jest!         G A
W każdy czas!!!                     G D A



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz