6 czerwca 2014

Wejście:
Gdy schodzimy się, niech Boży Duch w nas działa   D fis G A7
Gdy schodzimy się, by wielbić Imię Twe                  D fis G A7
Wiemy dobrze, że gdy serca są otwarte                  G A7 D fis h
Błogosławisz mocą Swą              e A D D7
Błogosławisz boś obiecał to         G A D D7
Błogosławisz mocą Swą              G A7 G D

Przygotowanie darów:
1.O Panie Tyś moim pasterzem               C F C
Tak dobrym że nic mi nie braknie           d F C
Do źródeł wód żywych mnie wiedziesz   C G C
Prostymi ścieżkami prowadzisz               G C

          Ref. Pasterzem moim jest Pan       F C
          Nie brak mi niczego                         C G C


2. Choć idę przez ciemną dolinę
Niczego nie muszę się trwożyć
Bo pasterz mój zawsze jest przy mnie
W obronie mej stanąć gotowy


3. Do stołu swojego zaprasza
Na oczach mych wrogów to czyni
Olejkiem mi głowę namaszcza
A kielich napełnia obficie


4. Twa łaska i dobroć podążą
W ślad za mną po dzień mój ostatni
Aż dotrę, o Panie, do domu
By z Tobą zamieszkać na zawsze


Komunia:

Ref.: Lud Twój, Panie, lud pielgrzymi,     E H cis
prosi byś był światłem,                              A Fis H
byś na drodze do Królestwa                      E H cis
wzmacniał serce swoim Ciałem.               A Fis H
Zostań, zostań wśród nas, o Panie.          gis Cis fis a E H E


1. Chlebie życia Tyś sam jest naszą siłą       e A e
i czynisz trudną drogę tak bezpieczną.        e D e
Jeśli siły na tym szlaku w nas osłabną,       H7 e H7 C E
ręka Twoja niech obdarza wciąż nadzieją.  a Fis H


2. Twoja Krew, niechaj jest napojem mocy
I kieruje zapał kroków w Twoje ślady.
Jeśli radość gaśnie w sercach od słabości,
Twój głos sprawi, że obudzi się w nas świeżość.


3. Twoje Ciało, o Jezu, rodzi Kościół,
Bo uczysz, żeśmy braćmi w pyle drogi.
Jeśli krzywdy niszczą światło Twej miłości,
Z Twego serca płynie nowe przebaczenie.


Uwielbienie:

Chwała Bogu Ojcu, w Chwale Jego Syn.                e D e D
Chwała Tobie Duchu, tworzysz Jedno W Nich.    e D C D e
                Śpiewajmy Alleluja Panu, Alleluja, Alleluja /2x    e D C D e

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz