20 września 2013

Wejście:
                 Pokładam w Panu ufność mą,        e
                 zawsze ufam Jego słowu.            D h e

1. Z głębokości wznoszę głos do Ciebie,    e D
 racz wysłuchać Panie prośby mej,             h e
 nakłoń ku mnie ucho Twe łaskawie,         C e
 usłysz modły i błagania.                            D h e

2. Jeśli grzechów nie zapomnisz Panie,
któż przed gniewem Twym ostoi się,
lecz ufamy, że przebaczysz winy,
byśmy kornie Ci służyli.

3. Całą ufność mą pokładam w Panu,
dusza moja ufa Jego słowu,
tęskniej czeka dusza moja Pana,
niż jutrzenki nocne straże.

4. Tęskniej niż jutrzenki nocne straże,
niechaj Pana czeka Boży lud,
bo u Pana znajdzie zmiłowanie
i obfite odkupienie

Przygotowanie darów:
Tylko w Twoim miłosierdziu Panie mój nadzieja ma /x2        e A h A/ e A h A D

Komunia:
                  Niegodny jestem, Panie, przyjąć Cię     e C
                  do mej duszy, lecz niech to wyznanie        a
                  niech Cię żal mój wzruszy.                     H7
                  Pociesz mnie przebaczeniem,                 e
                  daruj mi winy, zbrodnie,                        C
                  Uświęć swym wejrzeniem,                     a
                  bym Cię przyjął godnie.                        H7
1. Dzieci, niegodne tak wielkiej ofiary,                    e
Z Twego stołu dary biorą,                                     C H7
Ręce do Boga wyciągam po dary
I z ufnością, i z pokorą.
Panem Tyś naszym i Ojcem na wieki,
Kiedy sami pobłądzimy.
Przecież spod Twojej nie wyjdziem opieki,
Gdy Cię pośród nas czujemy.

2. My za Chrystusa idziemy przykładem
Czy w nieszczęściu, czy w niedoli.
On nam pokazał i wzory, i szlaki,
Jak żyć według Ojca woli.
Bozy Baranku, co gładzisz grzech świata,
Daj, by lud Twój żył bezpiecznie.
Uproś nam wiarę i miłość do brata,
Daj nam pokój, pokój wieczny.

Uwielbienie:
Chwalić chcę mego Pana, uwielbiać Go będę        e D e
Jemu me serce śpiewa nową pieśń                        a C D e
Głosić chcę chwałę Boga najwyższego                  e D e
On wlewa pokój w serce me                                C D e

Jemu chwała - chwała Bogu Ojcu              a D e
Chrystusowi chwała, cześć!                       a H7
W duchu Świętym - cześć i uwielbienie      a D e
Bogu w Trójcy chwała, cześć!                   C H7

Rozesłanie:
Mój Zbawiciel, On bardzo kocha mnie,          C G e a
ja nie wiem czemu miłością darzy mnie.
On mi nowe życie dzisiaj ofiarować chce.
Będę, będę mieszkał razem z Panem mym.      C G a


formularz: http://liturgia.org.pl/for_zwykly.php?show=mod&id=164

czytania: http://mateusz.pl/czytania/2013/20130920.htm 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz