23 września 2013

Wejście:
http://www.youtube.com/watch?v=MbQPUc4kzdQ
          Duchu Ogniu, Duchu Żarze,        e h
          Duchu Światło, Duchu Blasku,    C D
          Duchu Wichrze i Pożarze,          G C
          ześlij płomień Twojej łaski.         a C D H (E)

1. Chcesz, rozpalisz i rozognisz,           G H e
serca wzniesiesz na wysokość:             a H
w ciemność rzucisz blask pochodni      G E a
i rozproszysz grzechu mroki.                 H e H

2. Naszą nicość odbudujesz,
w najpiękniejsze znów struktury,
tchnieniem swoim świat przesnujesz
w szeleszczących modlitw sznury.

3. Z mgieł konkretny kształt wywodzisz
i z chaosu piękno ładu.
Tyś spokojem wśród niezgody
w bezradności Tyś jest radą.

4. Twe zbliżenie zaróżowi
pulsem życia, wzrostu drżeniem.
Narodzimy się na nowo,
ciemność stanie się promieniem.

Przygotowanie darów:
1. Wszystkie moje troski i kłopoty                      D A h
W Twoje ręce składam, Panie mój.                G D A
Bardzo cieszę się, że właśnie nas wybrałeś,     D Fis h D7
Byśmy idąc nieśli imię Twe.                             G e D

2. Zawsze chciałem zostać apostołem,
było to pragnieniem w sercu mym.
Gdy pozwolisz, to będziemy głosić Ewangelię,
aby imię Twe znał cały świat.

3. Przyjmij dzisiaj Panie nasze dary,
Pobłogosław wino to i krew.
Wszystko co czynimy, wszystko co śpiewamy,
Przyjmij w darze dobry Boże nasz.

4. Karmisz mnie codziennie Swoi ciałem
Poisz mnie przedziwnie swoja krwia
Uczysz mnie codziennie mądrości, Swoim słowem
Żebym wreszczie poznał miłość Twą.

Uwielbienie:
Raduje się dusza ma wielbi Pana swego d
Będę Ci śpiewał z całej siły                 A
Sławić Cię będę za Twe dzieła            d
Będę Ci śpiewał z całej siły                 A
Błogosławić będę Twoje imię              F
Jest miłosierny Pan zastępów               A
Moc Jego ramienia nad swym ludem    d
Pan mój zbawca                                  A

Rozesłanie:
Maryjo Matko Mojego wezwania           E gis cis A (G h e C)
Chcę i pragnę idąć za Twym słowem
Czynić wszystko co powie mi Jezus
Miłować Jego wolę
A wszystko inne ze względu na Niego samego.

             Bo tak jest z tymi, którzy z Ducha narodzili się
             Nikt nie wie dokąd pójdą za wolą Twą. /x2

Słuchać Słowa całym sercem
I w Duchu Świętym je wypełniać. Amen Amen Amen. /x2

2 komentarze:

  1. Co śpiewamy w czwartek na piątek ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy... pytanie rozumiem na dwa sposoby, więc i odpowiedzi będą dwie:
      - w czwartek przygotowywujemy to co na piątek, ale także i na sobotę i zależnie od tego ile czasu nam zostanie to może czegoś się nauczymy;
      - to co będziemy śpiewać w piątek jest w poście nazwanym datą danego dnia, czyli w tym przypadku "27 września 2013" :)

      Usuń