27 września 2013

Wejście:
1. Jezus daje nam zbawienie        d c A7 d  
Jezus daje pokój nam
Jemu składam dziękczynienie
Chwałę z serca mego dam  

            Jezus siłą mą, Jezus pieśnią mego życia        F C A d
            Królem wiecznym On, niepojęty w mocy Swej.  
            W Nim znalazłem to, czego szukałem do dzisiaj  
            Sam mi podał dłoń, bym zwyciężał w każdy dzień  

 2. W Jego ranach uzdrowienie  
W Jego śmierci życia dar
Jego krew to oczyszczenie
Jego życie chwałą nam

Przygotowanie darów:
Chcę do Ciebie podobnym być, Jezu       D fis G A
chcę do Ciebie podobnym być                 D fis G A
Naczyniem, które byś używać mógł         D fis
Chcę do Ciebie podobnym być.              G A D

Komunia:

Wierzę w Ciebie Panie coś, mnie obmył win,             e C D e  
 Wierzę, że człowiekiem stał się Boży Syn             e C D G  
 Miłość Ci kazała krzyż na plecy brać,                   a D7 G e  
W tabernakulum zostałeś aby z nami trwać             C D G H7
Jesteś przewodnikiem nam do wieczności bram   a D G e
 Tam przygarniesz nas do siebie.                         C D H7 e  

Tyś jest moim życiem, boś Ty żywy Bóg,
Tyś jest moją drogą, najpiękniejszą z dróg.
To jest moją prawdą, co oświeca mnie,
Boś odwiecznym Synem Ojca, który wszystko wie.
Nic mnie nie zatrwoży już wśród najcięższych burz,
Bo Ty Panie jesteś ze mną.

Tyś jest moją siłą, w Tobie moja moc,
Tyś jest mym pokojem w najburzliwszą noc,
Tyś jest mym ratunkiem, gdy zagraża los,
Moją słabą ludzką rękę ujmij w swoją dłoń.
Z Tobą przejdę poprzez świat w ciągu życia lat
I nic złego mnie nie spotka.

Tobie Boże miłość, wiarę swoją dam.
W Tobie Synu Boży ufność swoją mam.
Duchu Święty Boże w serce moje zstąp
I miłości Bożej ziarno rzuć w me serce w głąb.
W duszy mojej rozpal żar, siedmioraki dar,
Daj mi stać się Bożą rolą.

Uwielbienie:
http://www.youtube.com/watch?v=lhyfvr50eLk
1. Godzien, o godzien jest Bóg       G D e
siedzący na tronie,                         C G C D
Baranek wśród chwał,                   G D e
przyjąć wdzięczność, siłę i moc,      C G C G/D
Błogosławieństwo i cześć.                F C D
            On Panem jest, od wieków na wieki/x3 G D C D
            Amen          G
2. Będziemy niezmiennie wciąż trwać
w miłości i prawdzie,
Oddając Mu hołd,
miłość, wdzięczność, siłę i moc,
Błogosławieństwo i cześć.

Rozesłanie:
http://www.youtube.com/watch?v=GkWN7dgd81E
Chrystus Pan, Boży Syn             G e
Zbawca nasz zgodził się,             a D
Wziąć mój grzech, za mnie umrzeć chciał. G e C
Ażebym znał mój ogrom win             G a
i wiedział, że Krew Jego zbawia, oczyszcza i leczy. C a G D
            Wywyższony bądź, Jezu, Baranku mój.                  (C) G e
            Tyś jedyny Odkupiciel, Tyś mój Król.                   a D G D
            Wywyższony bądź, Boży Baranku,                       (C) G e
            przed Twym tronem dziś najwyższy składam hołd. a D G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz