11 listopada 2013

Wejście:
Gdy schodzimy się, niech Boży Duch w nas działa   D fis G A7
Gdy schodzimy się, by wielbić Imię Twe                 D fis G A7
Wiemy dobrze, że gdy serca są otwarte                  G A7 D fis h
Błogosławisz mocą Swą              e A D D7
Błogosławisz boś obiecał to        G A D D7
Błogosławisz mocą Swą              G A7 G D

Przygotowanie darów:
Ubi caritas et amor,             F C d B d G C
ubi caritas Deus ibi est.        F C d g C F
         Tam gdzie miłość jest i dobroć,
          tam gdzie miłość jest tam mieszka Bóg.

Komunia:
Pan jest mocą swojego ludu          dC F BC
Pieśnią moją jest Pan.                   F C
Moja tarcza i moja moc                B Ad
On jest mym bogiem, nie jestem sam   C F BC
W Nim moja siła, nie jestem sam.        ad BCF

Uwielbienie:
O wychwalajcie Go wszystkie narody.          G C D
I wysławiajcie Go wszystkie ludy.
Jego łaskawość nad nami potężna,
a Jego wierność trwa na wieki.
        O alleluja, alleluja. /x4

Rozesłanie:
1.Zjednoczeni w Duchu, zjednoczeni w Nim,    e
Zjednoczeni w Duchu, zjednoczeni w Nim.       a e
Módlmy się, aby jedność była odnowiona w nas    a e
Aby świat cały poznał uczniów Chrystusa w nas,    C e a
Aby świat cały ujrzał miłość w nas.                         e a e (H7)

2.Wraz z innymi pójdziemy, podaj mi swoja dłoń,
Wraz z innymi pójdziemy, podaj mi swoją dłoń.
Wszystkim głosić będziemy tę radosna dla nas wieść,
Że nasz Pan kroczy z nami, że nasz Pan z nami jest,
Że nasz Pan zawsze z nami wszędzie jest.

3.Chcemy razem pracować, chcemy złączyć swój trud,
Chcemy razem pracować, chcemy złączyć swój trud
By nie stracić godności, którą Pan obdarzył nas.
Aby strzec ludzkiej duszy, aby strzec dumę swą,
Żeby człowiek zachował godność swą.

4.Niechaj chwała brzmi Ojcu, który stworzył ten świat,
Niechaj chwała brzmi Ojcu, który stworzył ten świat,
Chwała tez Chrystusowi, który Synem Jego jest.
I Duchowi tez chwała, który jednoczy nas
I Duchowi też, który łączy nas.

formularz: http://liturgia.org.pl/for_zwykly.php?show=mod&id=386
czytania: http://mateusz.pl/czytania/2013/20131111.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz