22 listopada 2013

Wejście:
Niechaj zstąpi Duch Twój i odnowi ziemię. h
Życiodajny spłynie deszcz na spragnione serce. G
Obmyj mnie i uświęć mnie, e Fis
Uwielbienia niech popłynie pieśń. Fis h

Chwała Jezusowi, który za mnie życie dał. G D
Chwała Temu, który pierwszy umiłował mnie. G D
Jezus, tylko Jezus Panem jest. G Fis h

Przygotowanie darów:
Chcę do Ciebie podobnym być, Jezu D fis G A
Chcę do Ciebie podobnym być.
Naczyniem, które byś używać mógł.
Chcę do Ciebie podobnym być.

Komunia:
1. Tyś w Wieczerniku Chlebem się stał E A E
Tyś nam Krew Twoją dał E A H7
Ty chciałeś z nami jedno być E A E
Jednego Ojca czcić. E H A E

Ref.:Więc połączy wszystkich w jedno ciało, Panie nasz. E H A
Wlej w serca ludzi miłość trwałą, Boże nasz. E H7 E

2. Pożywać chcemy Ciało Twe
Krew Twoją chcemy pić.
W miłości spalać serca swe
Na wieki z Tobą być.

Uwielbienie:
Ref.: Chwalcie Pana niebios, chwalcie Go na cytrze. e
Chwalcie Króla świata, bo On Bogiem jest. D h C D e

1. Chwal duszo moja Pana mego Króla.
Chcę chwalić Pana, jak długo będę żył.
Chcę śpiewać memu Bogu, póki będę istniał.
Chcę Go wysławiać, śpiewać: Alleluja!

2. Szczęśliwy ten, któremu Pan jest pomocą,
Kto ma nadzieję w Panu, Bogu swym.
W Bogu, który stworzył niebo i ziemię.
Wszystko co żyje śpiewa: Alleluja!

3. Pan Bóg króluje – wesel się ziemio.
Bóg twój Syjonie przez pokolenia.
On dał ci życie, On dał ci wszystko.
Śpiewaj Mu, wysławiaj Go. Alleluja!

Rozesłanie:
Mój Zbawiciel, On bardzo kocha mnie. D A fis h
Ja nie wiem czemu miłością darzy mnie. D A fis h
On mi nowe życie dzisiaj ofiarować chce. D A e h
Będę, będę mieszkał razem z Panem mym. D A h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz