29 listopada 2013

Wejście:
Ref.: Chcemy słuchać Cię, D E A
w miłości Twej stawać się podobnymi do Ciebie, D E cis D E
Niech słowo Twe wzejdzie, h cis
weź serca i przemieniaj je! D E Fis
Daj nam poznać Cię,
tak wsłuchać się w prawo Twe,
Byśmy byli gotowi, niech słowo Twe zrodzi prawdziwe owoce wśród serc.
1. Twoje słowo jak lampa dla stóp, fis cis
co oświetla nam życie, D E
Pozwól poznać smak Twoich słów h cis
i wylewaj obficie swego Ducha D E H h

2. Twoje słowo dla duszy jak miód, co dzień karmisz do syta,
Tak pouczaj i kieruj swój lud, byśmy doszli do prawdy Twego Syna.


Przygotowanie darów:
Słowa Jego są słodyczą i cały pełen jest powabu dg dg dF gC
taki jest miły Mój, oto Przyjaciel mój d g d g
Córki Jeruzalem

Komunia:
Ref.: Skosztujcie i zobaczcie, e a h C
jak dobry jest Pan! D h
1. Będę Panu w każdej porze h e h e
śpiewał pieśń wdzięczności. C a D
Niech z ust moich chwała Jego G e C
nieustannie płynie. a D

2. W Panu cała chluba moja,
cieszcie się pokorni.
Wspólnie ze mną chwalcie Pana,
sławmy Imię Jego.

3. Kiedym tęsknie szukał Pana,
raczył mnie wsłuchać.
I ze wszelkiej trwogi mojej
raczył mnie wyzwolić.

4. Więc skosztujcie i zobaczcie,
jaki Pan jest dobry.
Kto do Niego się ucieknie,
ten błogosławiony.

5. Z czcią i lękiem służcie Panu,
Święty Ludu Boży.
Bo nie znają niedostatku
ludzie bogobojni.

Uwielbienie:
Jeśli nie Ciebie, kogo będę słuchał? C G a F
Jeśli nie Ty, kto nakarmi mnie?
Jeśli nie z Tobą, z kim wyruszą w drogę?
Tylko Ty! C G F

Rozesłanie:
Ref.: Oto ja poślij mnie D G A
Dotknij ogniem moich warg D G A
Powiedz Panie czego chcesz D G A
A moją rozkoszą będzie być posłusznym G h G A
1. Daj mi Twego Ducha, abym mógł stać się chlebem A h G A
Daj mi Twego wina, abym gasił swe pragnienie. A h G A
2.Nie chcę Ci już mówić o moich potrzebach
Panie, Ty wiesz wszystko, objaw mi Twe pragnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz